Kenny Begins


Kommer ni ihåg den här otroligt flummiga superhjälten? Kenny Starfighter kallas han, haha.
Tro det eller ej så ringde det ytterligare en kvinna imorse och frågade om jag hade lust att ställa upp och medverka i den nya filmen som kommer i januari 2009.
Kenny Begins heter den, (www.kennybegins.se). Jag skulle spela en elev på en skola där de kommer spela in delar av filmen. I filmen kommer även Björn Gustafsson spela Kennys bror Lenny. Björn är enligt mig den roligaste komikern just nu i Sverige.
Tyvärr var jag tvungen att tacka nej eftersom inspelningen varade en hel dag och just den dagen är jag borta på annat. Damn it!
Berättar kanske om det vid ett senare tillfälle. Men det var i alla fall ett (till) roligt erbjudande.

Idag har det inte hänt så mycket mer än att Igor och jag har varit och sprungit vid Olymiafälten i slingorna. Det kändes bra. Funderar på att hyra Igor som min personliga pepp-coach för resten av mitt liv, hehe.
Vi bestämde oss även idag för att klippa oss på fredag. Funderar som sagt på att klippa mig kortkort men vi får se hur det blir med det. Slutar väl med att jag fegar ur. Det är nästan ingen som tycker att jag borde göra det heller. Men vi får som sagt se. På fredag vet ni.

Och till alla intresserade Larödbor: Nu har äntligen rivningen av vår hemska bensinmack påbörjats. Yippie! Inte en dag för sent får jag säga. Istället för macken kommer det att byggas radhus för ca 6 miljoner st. Som hittat, eller vad säger ni!?
 TADAAA!!!


Kommentarer
Postat av: Husbie

Jaså!? Skulle Björn oxo vara me i den?? Fan va synd att du missar d baby. =( Honom skulle man ju vilja träffa o jobba med. D hade varit skitkul.=( Aja, erbjudandena duggar ju tätt nu, så jag antar att du får fler chanser. =)

Personliga "pep-coachen" kan lite mer än bara "peppa". Så du får dubbelt för pengarna! HAHA

PUSS

2008-05-27 @ 18:13:44
Postat av: Em

Husbie: Ja jag vet, synd. Det hade varit top notch att få träffa honom hehe. Jasså det kan han? haha POSS

2008-05-27 @ 18:21:03
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Äntligen river dom det skitet!! =)

2008-05-28 @ 17:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0