Lördagen

I lördags tog Igor och jag det ganska lugnt. Vi gick en sväng på väla och shoppade lite.
Studentpresent till Nikolina kan tyvärr inte skriva vad det är eftersom hon läser min blogg, haha. Jag köpte även en morsdagpresent till mamma såklart.
 
Innehöll lite krämer och sådant smått och gott.
Efter det gick vi förbi Trampolin där mina ögon direkt fick syn på ett par helt underbara skor.
  
Listat ut vilket märke än? Friis & Company! Woho! De var dessutom inte helt dyra, så jag var bara tvungen att köpa dem. Så här ser de ut:
 
Det blev även denna ögonkräm som jag vill tipsa folket om:
  
Världens minsta burk, men wow vilken under-kräm! Det hjälper mot allt negativt under ögonen. Ni vet, rynkorna som egentligen inte finns, försvinner. "The puffiness" försvinner. De mörka ringarna försvinner. Ja, och allt det där andra. Testa själva vet ja!

Jaha, tog shoppingen slut där eller? Nähe, det blev minsann den här klänningen också. Dock inte från väla och i en annan färg, gul.


Så för att summera det hela så tog jag det lugnt i lördags. Jag tog det mindre lugnt med shoppingen dock, hehe.

Kommentarer
Postat av: Husbie

Skulle bara tipsa sig om felskrivningen i detta inlägget.

Du skriver att "VI" shoppade. Eftersson jag inte köpte så mycke åt mig själv så vill jag säga att "DU" shoppade. D var bara d. hehehehehe

PUSS PUSS!!! =)

2008-05-27 @ 16:43:12
Postat av: Em

Hubbie: Nej du shoppade inte till dig själv men till andra, det räknas också baby! possssss

2008-05-27 @ 18:00:17
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0