Sent ute?

Sitter och väntar på att Igge ska komma hem från jobbet så att vi kan åka till Heden och springa. Är riktigt peppad idag!
Idag har jag fått fått reda på att Posten INTE är något att lita på. De kunde sabbat det ordentligt för mig. Tur att det finns vakna människor i Sverige dock. 

Bjuder på lite bilder (från Marinas kamera). Foton från några helger sedan, haha. Jepp, sent ute.

                  



Jepp, det är minsann inte ofta jag går ut och svänger de lurviga utan att ha plattat mitt hår. Men denna gången lät jag det vara helt och hållet naturligt. Har sagt att om jag kommer in på den utbildningen som jag gärna vill gå ska jag klippa av mitt hår. Vill ha en väldigt mycket kortare frisyr. Vi får se om jag vågar.
Skulle kunna tänka mig att ha det som Rihanna, dock med mindre lugg annars blir inte mamma glad. Hon hatar sne-lugg.
   :Så här ser hon ut idag. Vet inte om jag någonsin hade vågat gå hela vägen, som Rihanna har gjort. Men man vet aldrig. Pappa lyckades ju få mig att klippa mig så kort när jag var mindre. När mamma var bortrest. Gissa om hon blev arg när hon kom hem!? Haha!

Visst jag gillar inte Posten, men mamma kom precis med den post som faktiskt lyckats ta sig till vår brevlåda. Bara bra post, inga räkningar, bara bra post.
Fick nämligan mina papper och handlingar från Försvarsmakten och nationella skyddsstyrkan idag. Jag hamnade i 51:a  Insatskompaniet alltså i insatsstyrkan, yippie! Äntligen! Var så längesen jag höll i ett vapen! Det ska bli så himla kul! Och jag har fått höra att jag hamnar i ett riktigt bra gäng! Längtar redan till första övingen på Revingehed!

Nä, nu ska jag hoppa rundor i huset och vara sjukt glad för min lön och för att jag äntligen får hålla i en AK igen!! Oh my God, säger jag bara!

OH HAPPY DAY!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Husbie

Mmm...du skulle passat i vilken frisyr som hells baby! Jag gillar den korta looken, som på de bilderna på Rihanna. D hade passat dig. Men problemet e ju att man inte kan ångra sig när man väl har gjort d. Så du får tänka igenom d RIKTIGT noga. D e ABSOLUT inget fel på din frissa nu, men jag kan förstå att d e lite jobbigt att sköta om varje dag. Aja, d blir nog bra vilket du än bestämmer. Hörs senare hjärtat! Love ya!!!

PUSS!

2008-05-20 @ 05:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0