Snabbis!

Några snabba frågor. Snodde listan av http://www.sweetladysloul.blogg.se/

Ditt namn: Emily Marian Kollberg
När är du född: 9 september 1986
Skola eller arbete: Väktare, G4S
Favoritkroppsdel: Benen
Favoritfilm: Saving private Ryan

Favoritband: Ingen aning
Favoritbok: Verklighetsbaserade
Hårfärg: Svart
Ögonfärg: Bruna nästan svarta. Blåa ibland när linserna är i.

McDonalds, Max eller Burger King: Donkan
Tupp, Höna eller kyckling: Höna
Favoritradiokanal: P3 Street
Motto: Hakuna Matata?
Favorit godis: Chips och dip!!!
Favorit uttryck: "Vad leker du?" Haha
Favoritlåt: Oj, många just nu. Men David Guetta - Don't be afraid får jag säga då.
Favoritspel: Sonic
Favoritsida: Höger
Sämsta egenskap: Glömsk
Bästa egenskap: Glad

Syskon: En broder, Marco
Sova eller lana: Sova
Bil eller moped: Bil!
Mamma eller pappa: Båda!
Hur var ditt senaste förhållande: Innan det underbara jag har nu. Ganska ruttet får jag säga.
Vad säger du om digimon: Vem är han?
Pokemon då: Pika pika pikatchuuu
Är du trött: Nope, kom nyss hem från gymmet. Pigg som en mört!
Vad har du på dig just nu: Svettiga träningskläder. Svarta byxor och svart topp.
Blondin eller brunett: Brunett
Vad tänder du mest på: Vältränade ben. Fint leende.
Skostorlek: 36-37

När brukar du vakna: 9-10-tiden
Kan du slicka dig på armbågen: Försöker och försöker, förgäves
Bästa minnet: Många otroliga minnen från lumpen.
Det fulaste det andra könet kan ha på sig: Speedos!
Humor: V.Ä.N.N.E.R - ALLTID!
Hur gör man dig glad: Man bjuder mig på chips och dip.

Biter du på naglarna: Ibland när jag inte har något annat för mig.
Hur många lampor har du på ditt rum: 2
Dagens inköp: En klänning från asos.se
Vilka hårfärger har du haft: En del
Vad är du allra bäst på: Laga mat, spela fiol och shoppa.
Favoritdjur: Hund
Vem älskar du mest i hela världen: Igor Antolovic
Snö eller sol: Sooool!
Har du varit riktigt kär: Riktigt kär, en gång. Just nu!

Spelar du något instrument: Har spelat fiol i 13 år
Vem är snyggast: Igor och Vin Diesel!
Vem vet mest om dig: Igor!
Vad vill du ha just nu: Ett fast jobb på Polisen i Helsingborg
Har du några sjukdomar: NIx
Fobier: Fobi, nja. Tycker inte om tanken av att alla ska dö någon gång.
Känner du en snygg kille: Han kommer hem till mig snart.
Har du körkort: Jajamen
Åsikt om jultomten: Han kommer alltid när min pappa tankar bilen.

Använder du glasögon: Nope
Hur ser din plånbok ut: Louis Vuitton, ÄKTA FALSK
Favorittv-program: Miami Ink, CSI, Barnmorskorna.
När ska du festa nästa gång: Lördag, Grillsfest hos mig i Laröd
Vad köpte du senast: Förutom klänningen på asos, köpte nog mat på Big Buddha.
Hur mycket pengar har du: Tillräckligt.
Hur svarar du i telefonen hemma: "Haj det är Emily"
Senast kramat: Igge
Vem sov du senast hos: Mig i Laröd med Igor
Stjärntecken: Jungfrun

Varm favoritdricka: Chai-latte
Säger ofta: "jovisst"
Saknar du någon: Njä, inte direkt.

Hur känner du dig nu: Duktig
Kan du laga mat: JAVISST! Master Chef!
Vad tycker du om fötter: Söta om dom är små. Älskar bebisskor.
Är du smart: Jag har mina ljusa stunder.
Snarkar du: Nä, gnisslar tänder
Är du aktiv i skolan: Jag var väldigt aktiv.
När och varför grät du senast: Fredag, mycket som var jobbigt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0