Söndagen

När Igor och jag vaknade på söndagen tänkte jag fortfarande på Charlotte som hamnade hemskt långt ner på listan kvällen innan. Jag ska ALDRIG mer kolla på Eurovision!
Förbjud kompis-röstingen annars kan ju vilken dåre som helst vinna. Inte för att våra så kallade grannländer var så generösa med poäng till oss, men jag menar alla de baltiska länderna röstade ju på Ryssland. Någon mer än jag som tyckte att Ryssland låt sög? Lät det ens som en schlagerlåt? Naha!
Men då vet vi det till nästa gång Sverige, ingredienserna som krävs för att vinna är en styck Stradivarius (sjukt dyr fiol) en konståkare och bättre grannländer. There you go!

Senare åkt Igor och jag till Heden för att springa lite. Efter det blev det matlagning hos Igors föräldrar. Igor och jag lagade min berömda pasta med räkor, haha! Alltid lika uppskattat. Gillade dock inte budget-räkorna från Willys. Men det slank ner ändå. Som pricken över i:et åkte vi sedan till Laröd för att äta Hauffes goda glass på Sofierokiosken.


Senare framåt kvällen bestämde vi oss för att gå på bio. Vi såg Ironman. Jag önskar mig en sådan dräkt i fördelsedagspresent, tack. Gud, va häftig film. Ironman är min hjälte, haha. Jag brukar annars inte tycka om att gå på bio, men igår var det faktiskt riktigt trevlig och mysigt. Vi var nästan helt ensamma i salongen, så jag kunde bre ut mig så mycket jag ville. Slängde upp mina ben över Igor och låg där och mumsade på mina varma sourcream chips, haha.
 Jag och mina "piggy tales".

Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: ako

Måste säga att du ser otroligt söt ut där..Även om man inte ska skryta..som mamma

2008-05-26 @ 21:34:22
Postat av: Husbie

Mmm, d var en väldigt trevlig söndag skulle jag vilja säga. O du ser...d var ju inte så "pjåkigt" att gå på bio ju. Kanske skulle ge d fler chanser.

Pozza! // Din Husbie!

2008-05-27 @ 17:01:33
Postat av: Em

Ako: tack mamma! Man får bara skryta om man är uppvuxen i staterna som du haha.



Husbie: Maybe I will, hehe. possposs

2008-05-27 @ 17:59:30
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0