Träning!

Ligger som sagt i hårdträning nu inför mycket viktiga saker. Springer nästan varje dag. Igår var jag och Igge ute och sprang några varv i motionsslingan i Pålsjöskog. Kändes bra faktiskt! Måste bara säga: WOW, vilken kondition min man har. Snabb som en pil är han. Önskar han kunde ge mig lite av hans kondition. Inte för att min är dålig men för att allt hade blivit så mycket lättare.
Ska springa med honom i Pålsjö imorgon också. Ville egentligen springa idag också men eftersom jag har sjukt ont i min högra vad, börjar bli snuvig, hade feber igår och för att tiden inte räckte till idag så får vi som sagt ta det imorgon istället. Både Igor och mamma tycker att jag ska vila lite. "Kroppen måste vila, blaablablaa". Jaja, jag vet!


Idag fick jag se Nikolinas balklänning, före alla andra, HAHA! Sjukt fin var den. Promqueen 2008! Hell yeah!


Nu är det food-time!
Pussen hajen

Kommentarer
Postat av: nikolina

Haha aww tack(A).. Du måste se den på, då e det mycket finare hihi :D

2008-05-14 @ 15:34:00
URL: http://nikolinaaa.blogg.se/
Postat av: Husbie

"Wow, vilken kondition min man har"...Det var lite att ta i baby. hehe =) Men kul att du tycker d iaf. Jag blir glad för d ändå.

Vi kör stehårt imorgon. Hoppas du blir bättre i vaden tills dess.

Hörs snart...Pussar!!!

2008-05-14 @ 19:53:10
Postat av: ako

Det fixar du stump...

2008-05-14 @ 22:16:17
Postat av: ako

När är balen?? Vill gärna gå och titta på Nikolina..

2008-05-14 @ 22:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0