2009.01.10

Den lördagen var det minsan fart på. Haha, jag kan inte skriva "fart" utan att tänka på vad alla engelsk-talande människor måste ha roligt åt oss svenskar. Hur som helst, träffade the one and only Ms Julie Peacock. Kom som vanligt hem till henne helt ofixad utan att skämmas eftersom Julie själv vandrade rundor i sin myströja. Vi började nog göra oss iordning när det var en timme kvar tills vi skulle åka till stan. Drinkarna blandades och pimplades alltså i myskläder.

Daqus och Piggelinus




Klämmer in en liten incident, då jag och Jules äter chips, varpå jag tappar några på golvet. Normala människor, typ jag, plockar upp chipsen och slänger dem. Men onormala människor, typ Julie, sätter sig på golvet och äter upp allt. Hon slutade dock när hon insåg att jag såg vad hon gjorde och när hon fattade hur fel det såg ut, haha!

Busted!


Sen var det dags att bege sig till le city. Gick först till Harrys och tog stämpel sen till Cardinal och tog en stämpel och en mindre god drink. Vidare till Hampan för lite överskattat rosé och sedan tillbaka till Cardan för att aldrig komma till Harrys mer den kvällen, haha! Tur att vi betalada inträde där,not *blink-smiley*!









Som vanligt en grymt rolig och spännande kväll för "paret", haha! När det är vi, finns det inga dåliga kvällar!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Husbie

D såg ut att vara en bra kväll! Fina ni var i era klännigar! hehehe

Puss!

2009-01-20 @ 10:10:07
Postat av: DAJANA

fin du va :D

2009-01-20 @ 16:08:18
URL: http://dajanaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0