Nyttoman

Så här på morgonkvisten har jag gått och blivit sjukt sugen på knäckebröd. Försöker äta så nyttigt som möjligt, vill verkligen gå ner de där 2 extra kg jag lagt på mig för olika anledningar, måste ju komma i mina "uk 8"-klänningar igen.
I tisdags testade jag en påse av mammas Cambridge-soppor, förbluffande gott faktiskt! Så det har blivit några stycken de senaste dagarna, istället för vanlig mat. Låter sjukt, men redan igår på morgonen kände jag mig smalare, haha. Kvinnor och deras komplex!
Nu är jag som sagt hungrig igen och riktigt sugen på Leksand Knäcke, som för övrigt min mormor alltid bjöd mig på när jag var yngre. Yummi in my tummy. Hörde rykten om att det går att inhandla för endast 9 kr på Maxi, hehe!

Nu slutar jag snart jobba, kommer väl hem vid 09.30, måste dock gå upp vid 12.30 för att ställa om kroppen till dagtid igen. Suck! Men jag är i alla fall jätteledig resten av dagen, hurray!

Idag fick jag hem mina kläder från asos.com, måste dock byta lite av det men det va finfina plagg. Köpte bland annat ett par jeans till som var superbilliga och en asball korsett-topp samt lite basic tröjor.

Och här har vi en ny fras, made by Julie: Cut the crap - Klipp skiten. Kan nog inte bli roligare än så, haha!

Nä, nu är det dags att säga godmorgon till folket!



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0