DEXTER

Jaha, då sitter folket hemma hos Antolovic och spelar Buzz tv Quiz, utan mig! Återigen kommer mitt sjukt roliga, omväxlande, underhållande och intressanta jobb ivägen. Jag vill också spela! Spelade två snabba rundor med Igor innan jag begav mig till jobbet dock, varav jag vann en runda och Igor en. Grymt roligt spel.

Som straff för att Igor spelar utan mig, ska jag istället kolla vidare på nya avsnitt av en serie som vi båda följer. DEXTER! Så sjukt bra serie, där huvudrollen är serimödare, men ingen vanlig sådan. Han dödar bara de som har gjort riktigt hemska saker. Inte för att det ger honom rätt att mörda, men på något konstigt sätt så gillar man ändå Dexter riktigt mycket. Och som att det inte var nog med att han är seriemödare så jobbar han även som kriminaltekniker på en polisstation där hans kollegor försöker komma på vem som ligger bakom alla mord. De skulle bara veta!

Inatt har jag ingen aning om hur jag ska lyckas hålla mig vaken, får sätta dropp i armen med kaffe. Har varit vaken från 05.00 och jag jobbar till 08.15 imorgon. Räknar man lite snabb matte där så förstår ni nog att när klockan slår 05.00 igen, har jag alltså varit vaken 24 timmar. Och då har jag fortfarande 3 timmar kvar att jobba! SUCK! Konstig att jag börjar bli skallig och får rynkor.
Jag minns när man drömde om att få ta studenten och få slippa allt plugg och börja jobba och tjäna egna pengar! Nu tjänar jag egna pengar förvisso, men på helt fel tid på dygnet. Min dröm är att få ha ett jobb på dagen. 07.00-16.00 eller 08.00-17.00, ledig alla helger. Jag avundar alla med ett sådant jobb!

Nä nu ska jag gå och lösa korsord med folket!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: ako

Det fixar du..Oh det är ju han som spelade med i min favorite serie "Six feet under"...

2009-01-06 @ 00:03:29
Postat av: Anonym

Buzz eller? ;)

2009-01-06 @ 06:34:32
Postat av: Husbie

Hehe, men vi lirar d ikväll baby!

Hoppas inte du har sett fööör många avsnitt, så jag hinner ikapp. =)

Puss

2009-01-07 @ 12:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0