Morgonstund har...

Grus i ögat! Så kändes det i alla fall när jag vaknade i morse (14.30). Efter att jag hade ätit lite microvågsmat åkte jag och Nato en sväng till Nikolina för att lämna en väska som hon ska ha med sig till huvudstaden. Jag är så avundsjuk på henne, hon ska få se Chris Brown, helt verklig och helt fantastisk! Jag vill också! Bäst för dig att du ringer mig när han sjunger "take you down".
Medans Niko satt och funderade på vad hon skulle ha på sig (vilket alltid är hennes största problem), satt Nato och gjorde något helt annat. Man blir verkligen som man umgås. Här har ni honom, helt inne i ett avsnitt av inget mindre än Cops:

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Husbie

Ja, men han får ju passa på...inte varje dag han får titta på TV. hehe =)

Puss

2009-01-21 @ 13:10:49
Postat av: nikko

ahahahah han e bäst!!

å jaaaaaaaaa ja ska ringa dig då mannen ;D hihihihi ja längtar.. fortfarande panik över kläderna.

2009-01-21 @ 17:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0