Nyår, en lugn sådan!

HAPPY 2009!



Så var det dags att sparka igång det nya året. Hoppas 2008 har varit ett bra år för alla och att 2009 blir ännu bättre!
Igår var Igor och jag hemma hos mina föräldrar i Laröd för att fira in det nya året. Det blev en väldigt lugn kväll i och med att jag är på jobbet idag och var tvungen att gå upp med tuppen i morse. Vi åt i alla fall riktigt god mat!
Här är en del av menyn:




Och kvällen avslutades såklart dessert nr 2, mammas goda pepparkaks-parfait.

Efter maten, ca 21.30, blev alla helt plötsligt jättetrötta (utom mamma som var överpigg). Jag ville bara gå och lägga mig och sova, pappa också, Igor hade nog fått lite för mycket rödvin så han hade också kunnat sova en stund. Så det slutade med att alla utom mamma gick och la sig en halvtimme, haha! Sjukt! Det behövdes verkligen, annars hade jag aldrig klarat mig kvällen ut.

Fagget-dogs!

Sen blev vi pigga och fräscha igen!





Det var den kvällen, kort och gott!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Husbie

Usch...din pappa pratade ju om att man blir dålig dagen efter om man blandar. Varför lär man sig aldrig! Men d var trots d en mysig o lugn kväll! Jag sa ju att d skulle bli bra. Grattis till oss baby!

Pussar från DIN HUSBIE! Älskar dig!

2009-01-01 @ 15:35:05
Postat av: ako

Tack själva för igår..måste säga att ni blir otroligt bra på kort,det översta skulle ni kunna skicka som Julkort nästa år..

2009-01-01 @ 16:11:54
Postat av: ako

Tack själva för igår..Måste säga att ni blir otroligt bra på kort det översta skulle ni kunna skicka som Julkort nästa år..

2009-01-01 @ 16:13:58
Postat av: DAJANA

grattis igen på er dag :D

2009-01-01 @ 18:16:07
URL: http://dajanaaa.blogg.se/
Postat av: nikko

congratz !!

åååå den pepparkaks kakan, give me :$ haha

2009-01-01 @ 19:48:18
Postat av: Micki

mysigt det sååg ut tiitii :) grattis grattis btw!! Puss puss miss you

2009-01-01 @ 20:17:11
URL: http://mickimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0