One of those days!

Kanske är det för att den 19 januari är en internationell "deppar-dag" och kanske är det för att jag har kommit till en punkt i mitt liv då det får vara nog. Hur som helst så är det i alla fall sjukt deppigt att jobba i natt!



Innan jag gick till jobbet idag var jag riktigt positiv:
Jag - "Jag hatar mitt liv!"
Mamma - "Det blir bättre, vi går mot ljusare tider."

Jag hoppas verkligen att vi går mot ljusare tider, på sin sikt verkar det i alla fall bli ljusare för mig. Äntligen har en liten lampa tänts för mig. I see the light, haha! Kan inte berätta så mycket om min "lampa" eftersom det finns människor som snokar på min blogg för helt fel anledning. Men när  den dagen kommer berättar jag allt.

Idag var verkligen en sådan dag då jag bara borde fått stanna hemma och tagit ett långt, varmt bad ( i vår dusch?).
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Husbie

Du ska lyssna på din mamma! Vi går faktiskt mot ljusare tider! =)

Puss

2009-01-20 @ 12:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0