Take a hike!

Nej, men om man skulle följa Dajanas goda idé och ta och bege sig iväg i sisådär 6 månader. Det hade verkligen varit det bästa för mig nu. Har funderat ett tag på att åka på en volontärresa, finns ju hur mycket som helst att välja mellan där. Så underbart det hade varit att få åka till ett varmt land bara för att få hjälpa till. Små barn som bara behöver sällskap eller djur som är sjuka. Awe!
Jag är (som många andra också verkar vara just nu) så sjukt trött på mitt liv i Sverige! Jag får inte ut något av det. Står och trampar på ett och samma ställe. Jag behöver nya och fräscha saker i mitt liv.
Nej, nu blir det consideration, big time!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: DAJANA

http://www.blueberrysprak.nu/utlandsarbete/ kolla den sidan också. riktigt bra! :)

2009-01-09 @ 23:26:47
URL: http://dajanaaa.blogg.se/
Postat av: Husbie

D e en fin tanke...men jag hade inte tyckt d var så kul om du åkte iväg.=(

Puss!

2009-01-15 @ 05:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0