That's that, that - Det var det, det!

"Julies and Emilys Day Of Fun!" (Med Janice röst, från Vänner). Kollar man inte på v.ä.n.n.e.r. så fattar man förmodligen inget av den meningen, couldn't care less though, haha!

Helgalen dag i Malmö. Började med att vakna sjukt tidigt (tidigt för Emily), var ju tvungen att agera "personal trainer" för vissa, hehe! Slängde därefter på mig kläder och körde för att hämta Julie. To Malmoe we must go (Yoda)!
Efter några dumma "Julie-kommentarer" och lite party i bilen parkerade vi sen på Triangeln. Det blev riktigt mycket shopping och många fynd, men framför allt, sjukt många skratt. Jag kommer nog ha träningsvärk i magen imorgon, haha! And I'll tell you why!
Grejen med Julia och mig är att vi är så sjukt lika i vårt tänk, och vår humor är det typ ingen som förstår sig på. För några år sen gick det så långt att folk började kalla oss för "paret", men whataheck, vi skrattar i alla fall åt våra "skämt".
Det vi kan underhålla oss med en hel dag är framför allt att hitta på nya "rakt-över-översättningar". Här är några smakprov som vi kommit på bara för att ge er en inblick hur lame:a vi är:

I feel you dawg - Jag känner dig hunden
Stop jerking around - Sluta runka runt
Hold your horses - Håll dina hästar
I hate your guts - Jag hatar dina inälvor
Du är ute och cyklar - You're out biking
Skratta, eller inte! Jag vet att DU MAMMA tycker att det är hilarious!

Anywho, det slutade i alla fall med att vi köpte likadana skor (fast i olika färger) och även likadana jeans (fast i olika färger), haha! Och nej, vi kommer inte ha det på oss samtidigt. Skorna är så grymt snygga, jag är helt förälskad (mamma också). Sedan köpte jag även en jacka. Tanken var från början att jag skulle till Malmö endast för att köpa en varm längre vinterjacka. Men, jag kom istället hem med en kort GRYMT SNYGG skinnjacka, hihi! Det blev även en hel del underkläder, bara som pricken över i:et! Bilder kommer senare när jag slipper ta bilder med min urusla kamera på mobilen. Och på tal om mobiler, kan någon snälla vara snäll att ge mig Sony Ericssons X1!?



Mmm, chai latte med laktosfri mjölk...haha

Hittade världens ballaste ring i Tomas Sabo-butiken, dock lite dyr för min plånka. Kanske nästa månad, eller nästa år, eller någon gång när jag blir rik...
Den blingade ungefär lika mycket som en discokula på mitt lilla finger. I want it so bad!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: nikko

hahaha dude, det är ju kameran (A) en sån där bli bra på bild dag konstigt nog =) you know me =)



by the way, skit fina shoes! miss jooo :(

2009-01-29 @ 08:45:10
Postat av: Anonym

Juhuu Flääädiii!! I am finally at ur blogster!

Kom på en ny till vår samling haha- "cut the crap"- "klipp skiten"...och så var det med det. Puss på dig Happyfejjan!

2009-01-29 @ 11:42:27
Postat av: ako

"Klippa skiten" så bra..

2009-01-29 @ 22:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0