The end is near...

Ja, då slutar man jobba snart igen då. När den här kvällen/natten/morgonen är över, väntar nästan 10 dagars ledighet. Det förtjänar jag verkligen. Jag ska leva på dagtid, få se dagsljus och träna men framför allt bara njuta!
Nu väntar dock pina nr 3, min ständiga insomnia. Det är så sjukt svårt att försök somna när rummet man sover i är ljusare än en albinos hudfärg. Trots persiennerna är nerdragna och alla lampor är släckta tränger alltid ljuset in på något sablans vis. Här har ni en bild som jag tog för någon dag sen från sängen. Snacka om att solen försökte kompensera alla de dagarna jag hade missat den. Suck! Visst kan man knappt tro att persiennerna är nerdragna?


Imorgon (fast egentligen är det idag, men eftersom jag ska sova innan så räknar jag det som imorgon) ska Julie och jag festa till det igen. Det finns inget som Peacocks och Happys utgångar! Måste inhandla Calippo, så vi kan göra riktigt goda drinkar, haha! Sen blir det nog en sväng till det nya place:t Helsing och efter det vidare till Cardinal. Men mer om det får ni reda på när och om det faktiskt händer, haha!

Älsklings Julie!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: ako

Hoppas du och Julia får det jätte roligt i kväll det är Ni värda...

2009-01-10 @ 19:49:43
Postat av: Micki

jaaaa volontär har jag varit inne på innan men fasen...måste ju spara pengar till sånt! Men lätt! Det är en av sakerna jag ska göra i livet så det kan vi väl fixa ihop?? Nog lättare och säkrare att vara två hihi :) saknar dig som vanligt! Ring när du vill ut och springa.Puuuuss

2009-01-14 @ 00:47:57
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: Husbie

Mmmm, d ser ut att ha varit goda drinkar! hehe

D ser ut som att du har öppnat persiennerna. hehe Men men, d var kanske extra soligt den dagen.=)

puss

2009-01-15 @ 05:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0