The princess!

Idag var vi (Niko, Igor och jag) i Åstorp för att fira Karla som fyllde 6 sjukt stora år, trots att hon förmodligen är världens minsta människa. Sötare unge får man leta länge efter. Vi hade köpt ett "Fiffi-tält" till henne, (motsvarigheten till Pippi-långstrump-tältet)  Fiffi är tydligen den nya"inne" figuren när man är 6 år, haha!Åt riktigt god mat som vanligt hos "tetka", och Karlas tårta var ju något av det finaste jag skådat. Varför fick inte jag en sådan när jag var liten? Jag ska ha en nästa gång jag fyller år. Hör du mamma!?

 Blev tyvärr lite stressigt på grund av mitt dumma jobb som kommer ivägen när det gäller allt i mitt liv. Jaja, jag vet att jag inte klagar när lönen kommer, men jag är verkligen less på detta, känns som att det behövs nya utmaningar nu. Jag vill göra något annat! Vi får se vad 2009 har att bjuda på.
Världens sötaste Karla


Ciao!

Kommentarer
Postat av: DAJANA

såg nyss att du ringde inatt :O höhö.

jaa men det beror på när? ska ju hämta päronen 12.00

2009-01-03 @ 13:10:25
URL: http://dajanaaa.blogg.se/
Postat av: ako

Nu får du blogga lite..Har hört att folk läser din blogg i Dalarna också, det du...

2009-01-05 @ 18:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0