Extraknäcka?


Jag har hittat (eller en vän tipsade mig om) en träningsmetod som heter Body Combat. Varför har jag inte vetat om detta innan? Detta måste vara den absolut bästa, häftigaste och roligaste träningen i hela världen. Varför finns det inte i Helsinghåla? Hörde att man kunde gå en grundutbildningskurs i Body Combat i 3 dagar så att man sedan kan ha egna pass. Kanske en idé till Aktiverum. Jag är gärna instruktör på Aktiverum som extrajobb! Drömyrke eller vad? Hade de bara fått mer betalt hade jag definitivt satsat på instruktör, för resten av mitt liv. Tänk att få jobba med det man älskar att göra. Träna! Gratis träning för alltid!

BODYCOMBAT® är ett pass med massor av kraft och energi! Med tekniker från karate, boxning och muy thai utmanar du din fantasimotståndare, samtidigt som du förbrukar massor av energi, blir skickligare, starkare och får större självförtroende. Vem är du? Catwoman eller Bruce Lee?


Vad gör BODYCOMBAT® för mig? 

• Förbättrar din hjärt- och lungkapacitet.

• Förbättrar hållfastheten i ditt skelett.

• Förbrukar energi (kalorier).

• Förbättrar din allmänna hälsa och ditt välmående.

• Förbättrar din koordination och skicklighet i BODYCOMBAT®.

• Förbättra din hållning och göra dig både starkare och stabilare i bålen och får ett större självförtroende.

Här är ett uppvisningsklipp från youtube som visar lite Body Combat:



Ciao!

Kommentarer
Postat av: joccej

måste varit en fin kille som tipsade om detta ;)

2009-06-12 @ 11:48:31
Postat av: Anonym

Det ser skoj ut, kanske man ska prova!

Letar du upp ett ställe Em..? :-)

2009-06-13 @ 01:47:48
Postat av: LM

Glömde att skriva att det var jag..S LM :-p

Haha!

2009-06-13 @ 01:48:52
Postat av: Nela

Body Combat finns på SATS =) Sjukt kul är det!

2009-06-18 @ 09:10:27
Postat av: Roger

Det finns på dom flesta stora gymmen istan... :) Har själv gått på det ett par gånger, fast föredrar Kick n Box igentligen, där får man ju köra med en partner... :) Det kör jag på TA där jag tränar nu... :)



Trevlig blogg... :)

2009-06-25 @ 03:15:43
URL: http://www.stardustblog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0