Min blogg har dött!

Det är väl dags att få liv i min blogg igen nu då. Har hamnat i en svacka (som jag nog fortfarande är kvar i) men jag lovar att få tummarna ur i helgen. Kommer ändå inte ha något bättre för mig. Ska jobba 7 nätter på raken nu. Det kommer bli allt annat än kul. Men vad gör man inte för lite klirr i kassan. Skulle ni ana ett dåligt humör i mina framtida blogginlägg, är det för att mitt humör är på den värsta nivån någonsin just nu. Och snälla fråga mig inte om varför, jag säger bara som My brukar säga: "nu känns det som jag är utanför migsjälv igen".

Så tills mitt liv blir bra igen, kan ni allihopa: KISS MY BOTTOM!!!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: ako

Ja men du har ju en snygg bottom....

2009-06-27 @ 01:11:07
Postat av: Micki

that's one sexy ass!!! :D

2009-06-27 @ 07:22:29
URL: http://mickimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0