Nya ögon och naglar!

För någon dag sedan fick jag spel på mina naglar. De var så fula, långa och svarta! Iggy kallade till och med dom för "blair witch-naglarna". Jag var absolut inte sen med att hålla med. Jag fastnade överallt med dom och kunde knappt skriva sms (dagens i-landsproblem). Så i ren panik ringde jag första bästa nagelfixare (dock inte chipchopparna på Familia, för de förstör naglarna totalt). 2 timmar senare satt jag på "Nails 4 U" på Kullagatan. Tack gode Gud för att de kunde göra något åt dem. Vet dock inte riktigt om jag gillar den korta modellen så mycket. Kanske för att jag vant mig vid långa naglar. Men jag tycker att mina fingrar ser helt missbildade ut. Anypoo, nu ser de i alla fall fräschare ut.



Testade även mina nya färglinser idag. Har ett par "pure hazel" och ett par "green colorblends". De första ger mina mörkbruna ögon en mycket ljusare brun nyans och de gröna gör mina ögon grönbruna. Tror att jag gillar pure hazel bäst. Dock har jag just nu på mig de gröna (vilket jag har haft hela natten) för att jag glömde linsbehållaren hemma. Mina ögon gillar inte detta alls just nu, och det är fortfarande många timmar kvar innan jag ska hem. Suck! Men jag får skylla mig själv. Folk kommer väl förmodligen undra om jag har använt olagliga preparat nu på morgonen. Så här ser i alla fall pure hazel ut:


Ciao!

Kommentarer
Postat av: iggy-pop

Måste bara säga att d e mycke bättre med de naglarna du har nu! =)

puss

2009-06-04 @ 06:05:25
Postat av: Johanna

hett! =)

2009-06-04 @ 22:24:17
URL: http://classyfied.blogg.se/
Postat av: Roger

Cool bild... :)

2009-06-25 @ 03:18:31
URL: http://www.stardustblog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0