Parti Partou!

Imorse var jag verkligen uppe med le cock! Träffade Micki på gymmet och körde ett step basicpass (Henke Larsson var också på gymmet idag, hihi). När jag kom hem fick jag syn på min post. Där låg min fina klänning från nelly.se som jag hade beställt. Testade den direkt och blev lite besviken samtidigt som jag blev glad. Jag beställde XS/S men klänningen var alldeles för stor. Men eftersom den var så fin ville jag absolut inte skicka tillbaka den. Bestämde mig istället för att åka ut till favvosömmerskan på Väla. Där nålade hon in den och konstaterade att jag hade behövt 1½ storlek mindre. Hur är det möjligt? Det är förvisso kul, men hur ska jag göra i fortsättningen, det finns ju inget mindre än XS.

Ikväll blir det träning igen, denna gången med Niko. Vem vet, Micki kanske är sugen en gång till, hehe. Går ni in på www.studioaktiverum.se kommer ni direkt till nyhetsbladet. Där finns det ett litet inlägg om en Larödstjej som heter Jonna. Hon har gått ner nästan 23 kilo på ett halvår. Grym tjej!



Den 8 juli händer det något kul. Något som betyder mycket för mig, något som jag i 13 år nästan skämts för men som jag idag är sjukt stolt över. Detta blir något för att hedra min "talang", haha!


Man Ray
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ett tips

Genom att du har skrivit ut i bloggen dina födelsedata + namn och efternamn så är det lätt att ta reda på dig och förfölja dig på stan, eller ringa och stöna och lägga på luren



Emily Marian Kollberg

Lövängsvägen 20, 252 84 Helsingborg

Mobil: 073-6213385

Född den 9 september 1986



Nu är jag inte en stalker, men tänk om jag hade varit det?



Så ta bort personliga saker från bloggen.



Bara ett vänligt tips.

2009-06-17 @ 21:34:44
Postat av: Anonym

var hittar du det?

2009-06-18 @ 06:16:50
Postat av: Anonym

Bara att kolla på ex ratsit.se eller annan sida

2009-06-19 @ 01:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0