So far so good!

Denna veckan har varit en riktigt bra vecka. Har tränat varje dag och igår var jag till och med på gymmet 2 gånger. Det ni! Micki och jag stod först på trappmasiknen i 40 min och sen tränade vi lite mage. Efter det körde jag hem, samlade lite nya krafter, åt lite och sen bar det iväg till gymmet igen för 45 minuters spinning! Woho! Jag är fortfarande helt fylld men energi och klockan är 03.30! Känns verkligen som att jag har fått något ut av den här dagen, till skillnad från vissa dagar som man bara sover bort för att sen skynda sig till gymmet för att hinna med ett snabbt pass. Och sen snabbt hem och duscha för att hinna till jobbet i tid. Imorgon blir det först ett indoorwalkingpass i nästan en timme och efter det hoppar jag direkt på spinningpasset. Mer svett åt folket!

Ska absolut börja äta mer tonfisk. Tonfisk är underskattat. Var hemma hos Micki för någon dag sedan och slängde ihop en god thai-tonfisksallad med avokado efter träningen. Smaskens! Visst luktar det nästan som kattmat, men gott är det!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micki

Du är min PT! For sure! Haha. Nej men ärligt, du inspirerar mig jättemkt, and I thank you for that darl! Puss hej

2009-06-12 @ 21:34:49
URL: http://mickimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0