Syns du inte, finns du ändå!



För ett tag sen skulle jag kolla lite repriser på "tvn" fast på datorn. Då hamnade jag på en sida där man sökte folk till Paradise Hotel. Så jag tänkte: "whataheck, jag söker för att se vad som händer". Brukar alltid ha grym tur med sådant där. Vinner ofta sådana där "gissa hur många makaroner det är i burken"-tävlingar, och de flesta saker jag sökt till har jag även kommit med till. Denna gången blev dock första gången som jag tackade nej. Igår ringde de nämligen från Paradise Hotel-castingen och ville träffa mig i Stockholm. Men det hade såklart inte funkat. Vill ju inte ha en "stämpel" för livet och jag får min lägenhet under inspelningstiden plus att många runt omkring mig absolut inte tyckte att jag skulle tacka ja. Men visst hade varit härligt med Mexico i 2 månader. Så min plats fick gå till en annan bimbo istället, haha!

Efter mitt samtal med Cherie som hon hette (låter som en j*vla pudel,haha) åkte jag till sömmerskan på Väla och hämtade ut min "almost custom"-made dress. Nu satt den verkligen som handen i handsken. Jag älskar färgerna! Frågar är bara när man ska använda den.


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Micki

aaah lönt och inte säga nåt!!! När jag öppnar mig och såååånt ;P Men det var bra att du tackade nej...paradise hotel är ju kanske inte det bästa:) Klänningen är assnygg!!!!!!

Men hallå, träna idag?

PUSS!

2009-06-18 @ 09:58:26
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Halloj!! Paradise Hotel?! Då hade jag fan fått börja checka den ;-) o det hade inte lockat i övrigt...



O du... Beträffande tidigare post om vad du e stolt över. Tycker jag du gör helt jäkla rätt i att vara :-).

2009-06-18 @ 20:29:34
Postat av: Micki

Tack hjärtat mitt!!! Ja imorrn blir det mr svett på gymmet! I can't wait!!!!!



POSS! I love you very mucho.

2009-06-20 @ 17:19:42
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: Anonym

så klagar du på att JAG uppdaterar dåligt :P

2009-06-25 @ 05:43:44
URL: http://emmele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0