Tack Aktiverum!

Tränade med Mickimus i måndags, det blev ett svettigt step basic pass. När jag kom till gymmet drog jag mitt kort i kortläsaren som vanligt men denna gången lät det inte "pling pling" som det brukar. Det lät istället som att någon blev skjuten med ett stort gevär. Då sa receptionisten att jag hade ett brev som låg och väntade på mig. "Ett brev? Till mig? På gymmet?" Haha, anyway det visade sig att det var FavvoLasse som hade lagt min guldpeng i ett kuvert (som jag fått för att Micki hade skrivit in sig) och även ett presentkort på 25 minuters massage för att jag hade vunnit månadsdragningen. Frågade Lasse vid ett senare tillfälle vad det handlade om. Vad hade jag gjort för att förtjäna det liksom? Jag fick två tummar upp av Lasse och han sa: "det får du av oss bara för att du är så duktig". Haha, då lyfter man faktiskt lite från golvet. Tack snälla Lasse och Aktiverum.

På tisdagen blev det spinning istället. Niko, Micki, Amajla och jag var de enda i som kom på det passet (förutom en stackare till som satte sig på en cykel lågnt ifrån oss). Det var så sjukt varmt ute den kvällen så det var ganska självklart att det inte skulle komma mycket folk till gymmet. Men om det var varmt ute så var det nog 10 gånger varmare inne i spinningsalen. Vilket resulterade i att vi alla svettades flera liter, till och med Niko (som aldrig svettas) såg ut som att hon hade duschat. Men, ni vet vad dom säger: "mer svett mindre fett!". Woho! Imorgon är det dags igen.

Fick världens finaste sms av Micki idag. Ett sådant sms som kan förgylla en hel dag. Min dag var redan jättebra, men det är sådant här som man uppskattar extra mycket.

"Alltså du är verkligen en underbar vän gumman!! Jag uppskattar allt du gör för mig och att du alltid finns där... även om jag inte visar det :) Älskar dig!!"



Ciao!


Kommentarer
Postat av: Micki

tiiitiiii!!!!! Hihi Looove u! :D

2009-06-04 @ 08:16:33
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: löken

hahaah yeeey ;D

2009-06-04 @ 08:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0