All in!

14.30 på lördagen kröp jag ner i min säng för att få lite sömn. Somnade ca 15.00 för att sedan vakna 17.00 igen. Då var det dags att gå upp och duscha och göra sig klar för förfest hemma hos Micki. Två timmars sömn, men det kändes som en kvart och när jag vaknade kände jag mig en aning berusad.
Vid 19.00 smuttade jag på kvällens första och sista öl. Usch, jag vet inte varför jag envisas med att dricka öl ibland. Det är ju så vidrigt. Men någonstans tror jag att det ska bli som det blev med mitt kaffedrickande. I början hatade jag kaffe, tyckte att det smakade besk och skumt. Nu kan jag knappt leva utan kaffe! Heja kaffe via dropp!

Vid 21.00-tiden kom Poppen och hämtade Micki och mig för att köra oss till Cardinal och Svantes födelsedagsfest! Vilket ös det var hela kvällen! Jag älskar sådana kvällar som blir så sjukt lyckade på alla sätt. Som vanligt har jag inga ord som kan beskriva kvällen och känner också att folk inte behöver veta allt, haha!

Här har ni istället lite bilder som ni kan smaska på:


Jag och födelsedagsgrisen Svante








Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0