Dagarna två

De där 10 dagarna utav väntan gick ju som sagt lite fortare än planerat. Får nycklarna redan på torsdag, alltså om 2 dagar. Vet ni hur nära det är?! 2 dagar från frihet, 2 dagar från egna middagar, 2 dagar från mindre tjat, 2 dagar från bjuda hem vem jag vill när jag vill, 2 dagar från filmkvällar framför LED-tv (Frida, hook me up, haha) men framför allt 2 dagar tills det bara är me and myself and I.

När jag flyttar in kommer det en man som ska fota mig för Helsingborgshemsbladet och även till Helsingborgshems årsredovisning. Man får passa sig extra noga från att bli vräkt då, det hade nog kunnat bli lite pinsamt.

Om ni bara visste hur fin min lägenhet är. Man skulle kunna tro att jag tjatar så mycket om den och målar upp en bild att den inte är riktigt så fin som jag säger. Men nej, den är verkligen helt underbar! Och bara för att ni inte ska tro att jag ljuger så får ni er en liten "sneeky-sneakersson" här:





Ciao!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det ser verkligen kanonfint ut, jag hade också varit överlycklig om jag varit du =)

2009-10-13 @ 21:32:25
Postat av: FRiDA

Oj, vilken kalasfin lägenhet du hittat! När ska jag komma över på inflyttningsfesten då? ;) Och det är bara å komma in så kikar vi på en tjusig tv till dig. I fix. =) Kram

2009-10-14 @ 00:00:37
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0