Dolda talanger!

Jag blir så fruktansvärt glad när jag kommer över sådana här klipp på Facebook. Jag älskar när folk har en eller flera talanger. Folk som föds med en gåva är speciella människor för mig, om det så är fotboll, dans, sång, musik eller skidåkning. Jag blir alltid lika amazed. Det är sådant här som får mig att vilja plocka upp min fiol igen. Det är faktiskt det enda som jag kan säga att jag är bra på!
Detta är Marcus Mellgren som jobbar som fotograf och även som bartender på Pascha nightclub. Vem kunda ana denna talang? Låten han spelar heter river flows in you, och är även en av låtarna som spelas i filmen Twilight. Har lyssnat på denna låten på repeat i nästan en hel dag nu. Blir tårögd varje gång, haha!
Good job Mackan! Somliga kör "hundtricket", men Mackan, han kör "pianotricket", haha!



Orginalversionen


Ciao!


Kommentarer
Postat av: ako

Glöm inte att du är väldigt bra på att skriva också...

2009-10-02 @ 22:45:04
Postat av: EM

Tack mami!

2009-10-02 @ 22:52:12
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0