Henke Larsson "sista" kväll avslutades på K.O.M.P.I.S!

Vad som kunde ha blivit en helt vanlig och lugn onsdagkväll visade sig istället bli en allmänt utspårad kväll. Mickimus, Erica och jag satt hemma hos mig och smuttade på bland annat lite Tequila Rose (som Fröken Elfsberg bjöd på). Det slutade dock med att vi drack lite "skumpa" efter ett tag. Jag måste verkligen lära mig hur man öppnar sådana, haha! Denna gången gick det väl sådär, korken flög och gömde sig någonstans och bröt nästan Mickis finger på kuppen, haha!
Tråkigt nog så regnade det ute när vi skulle promenera från mig till stan, men det löste vi med tallibanscarfs och eskimåhuva. Det slutade dock ändå med att Jennifer var snäll och hämtade oss. Och påväg ut till hennes bil, "missar" Micaela två trappsteg och landar hon obeskrivligt snyggt. Typ som i ett slut på ett dansnummer, haha!


Väl på Pascha var det jättemysig stämning. På onsdagar är det ju temat K.O.M.P.I.S som gäller och då förvandlas nattklubben Pascha till Central Perk i V.Ä.N.N.E.R. Stora mysiga soffor, dämpat ljus och inte fullt så hög musik som vanligt. Lite som en fritidsgård fast med alkoholtillstånd. De som jobbar i krogbranschen under helgerna får ju aldrig en riktig chans att festa till det. Därför finns kompis på onsdagar för dem. Lucas, Doung och gänget hade dukat fram bland annat fussball, twister och Nintendo Wii. Något annat som också dukades fram var den berömda eggnogen. Ni vet hur man brukar säga att man ska dricka "varannan vatten". Well, i vårt fall blev det varannan grogg och varannan eggnog, haha! Vilken tragisk blandning. Det blev i alla fall en dunderkväll. Och som pricken över i:et avslutade Henke Larsson även sin "sista" kväll på Paschas k.o.m.p.i.s. Och som sagt, när Henke spelar Twister i sina tighta jeans, vet man att det är en fulländad kväll och även dags att gå hem.







Ciao!


Kommentarer
Postat av: Micki

Hahahahahahahahahaah! Jag hade faaan glömt den jävla flippen jag gjorde! fy faaaan hahaha ;P IMORGON SMÄLLER DET!! Koommer du ihåg hur trött jag var innan idag? Nu e jag helt HIPPAD! PUSS

2009-10-31 @ 03:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0