I sann halloween-anda!

Denna helgen har varit allt utom stressig. Mina två "partners in crime" och jag har "tiitiiiit":at mest hela tiden, haha! Igår drog någon "visdomstandsvalsen", vilket resulterade i att Micki, Jennifer och jag hängde hos mig till sent på kvällen. Och ännu senare på natten bestämde vi oss för att åka hem till Micki för att ladda ner en film som heter Paranormal Activity. Det var nog det sämsta beslut på hela helgen. Vi har nog aldrig varit så rädda förut! Alla satt med filtar över huvudet, ihopkrupna som tre små rumpnissar. Usch, hela filmen var sjukt läskig (förutom den segstartade början), men det finns en speciell scen som jag inte lyckas få ut ur huvudet och som förmodligen kommer leda till många sömnlösa nätter! Aldrig mer! Jag rekommenderar inte folk att se den!
Jag ska köpa mig mig en Bodyguardspray som Jennifer alltid går runt med i jackfickan. Inte för att det kanske biter på demoner, men Gud nåde den som skrämmer mig i natten, haha!
Nej, nu blir det matlagning och sen gymmet. Emelie ska ha ett Core-Mix-pass! Heja muskler (som inte existerar)!

Se den på egen risk:





Ciao!


Kommentarer
Postat av: Micki

ÖÖÖEEE palla att tvn ser helt "haunted" ut!! :( HAHAHAHA "visdomstandsvalsen". De tror verkligen att vi går på deras valser också. Tiiitiitiii röv! Puss!

2009-10-26 @ 13:39:21
Postat av: B U S

SHIT, det la jag fan inte ens märke till fören du sa det! We're dooooomed! Naj eller hur.. dom har ingen aning om att det är vi som "dansar" med om ;)

2009-10-26 @ 13:41:29
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0