Nurse sensation!

Som alla vet (hoppas jag i alla fall) är det Sensation White i Köpenhamn på lördag. Vi är några stycken som ska dit, typ 30.000 pers. Jag vet inte hur många gånger jag har ält om den här händelsen, men bara så alla vet: Det kommer bli så j*vla fett! Fattar ni att hela Parken i Köpenhamn kommer vara smockfull med vitklädda, dansade och speedade homo sapiens!?!?
Och bara för att krydda till det lite extra med klädseln har Mickimusen och jag bestämt oss för att inte bara klä oss i vitt, utan även klä ut oss till sjuksköterskor. Varför inte liksom? Det finns ju ändå ingen chans att skämma ut sig mellan 30.000 pers liksom. Vi kommer ju vara som två fisar i rymden på det stället. Så då kan man lika väl gå all in, haha!

Vad tror ni, visst kommer vi rocka som naughty nurses?
Hahaha!


Ciao!


Kommentarer
Postat av: kim

jag börjar nog bli lite småsjuk känner jag ;)

2009-10-28 @ 17:40:51
URL: http://kimfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0