Ouffes! ©

Puh! Kom nyss hem från ett spinningpass med Micke (aela). Riktigt skönt att få svettas ut helgens onyttigheter. Imorgon blir det indoorwalking med mami och på onsdag blir det ett tidigt pass Zumba. Woho! Jag har verkligen kommit till en sådan punkt i mitt liv då jag tycker att det är helkul att träna. I början tycker man ju att det är pest och pina att ta sig till gymmet för att plåga sig själv. Men nu, sisådär 2 år senare, tycker jag att det är riktigt roligt! Så håll ut alla som hatar att gå till gymmet. Motivationen och resultaten kommer för eller senare. Till och med mina armar har blivit smalare. Dock tog det ca 1 år för att man skulle se några resultat alls.
Hittade min gamla lumpentröja långt in i garderoben. Är jättestolt över att ha tjänat Svea rike! En stolt svenne men andra ord. Och våga inte kalla mig något annat!

Imorgon blir det nog lite "plinkyplonky" musik på mitt nya piano. Pappa ska köpa en ny sladd till mig så att man kan koppla den till datorn. Värsta hightech! Någon som har lust att skriva en låt med mig, haha?
Till jul ska jag börja gå på lektioner igen, dock inte vilka lektioner som helst. Men det får ni veta mer om senare!


"Du och Micki är som Batman och Robin, fast tvärtom. Typ som Darkwing Duck. Inte ens Zigge Mcquack kan stoppa er!"
Hahaha! Shoutout to Ante Betnér!

Kolla denna videon! Så grymt ballt uppträdande på Oprah! Fast publiken är ju faktiskt dom största stjärnorna!





Ciao!


Kommentarer
Postat av: nikko

ja önska ja hade den motivationen ...:( men efter ja kommer hem från kroatien. då gäller det. :D

2009-10-05 @ 20:43:40
Postat av: Micke(aela)

Hahahaha asså fattar ente alls!! ;P Jag vill ju vara catwoman.

2009-10-06 @ 16:07:18
Postat av: Bruningen

Han är förvirrad den pågen! :D

2009-10-06 @ 16:09:27
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/
Postat av: Anonym

bounce va först ändå

2009-10-06 @ 20:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0