Pa Ćuti!

Gårdagen var minst sagt händelserik, och jag var inte ens på David Guetta, haha! Önskar dock att jag var där. Men jag får som sagt mitt nästa helg på Sensation!!!
Micki och jag roadtrippade till Löddeköpinge. Jag skulle fixa kalufsen och sen skulle vi shoppa lite. Vi hade nog kunnat gå på Center Syd i flera timmar, men vi båda satte stopp för vårt spenderande! Lite nytt blev det dock. Köpte ett par låga lårhöga stövlar, ett partaj-linne och en "King of Pop"-tshirt. Riktigt skönt att bli av med mina gamla sommarslingor också. Mitt hår såg verkligen förj*vligt ut. Men nu är det fräscht och mörkt!
Micaela som redan var sjuk från första början blev bara sämre och sämre under dagen, stackaren. Hon skulle egentligen jobbat på Pascha nightclub på natten men det hade aldrig funkat. För det första hade hon nog blivit ännu mer sjuk och för det andra så hade hon nog smittat alla på festen. Pascha höll nämligen Juggefest, så jag fick hoppa in och sitta i kassan hela natten. 
Gud, jag har nog aldrig sett så mycket folk på Pascha förut. Inte heller har jag sett så mycket Balkanfolk på en och samma gång. Fick nästan lite överdos där ett tag. Trevliga männsikor (de flesta iaf), blev nästan bortgift också, haha! "Vackra flicka, du gifta mig med dig?". Micaela måste ha ett rent helvete verje gång hon sitter i kassan på Pascha, eftersom som hon för det första ser grymt bra ut och för det andra så är folk otroligt berusade och känslosamma, haha! Helt plötsligt så kommer det folk  fram som man har sett 16785378 gånger men inte ens hälsat på. Helt plötsligt är jag deras drömkvinna och de vet vad jag heter, var jag bor och vad jag vill ha och behöver. Ha! Nja, lite avsmak får man nog allt. När man själv är nykter och ser alla dessa "vuxna" människor dricka blir man lite mörkrädd. Ser vi också ut så när vi festar? Hahaha! Har svårt att tro det. Det var i alla fall en eller annan där inne som gott kunde tagit en eller två danslektioner innan dom gav gärnet. Man kunde nästan se hur en kille stod på dansgolvet och räknade för sig själv för att hålla takten, "ett å två... och tre å fyr.. å ett och två och treeeee". Haha, nej nu ska vi inte mobbas.

Det var i alla fall en helbra kväll på Pascha. Personalen är jättetrevliga och folk verkade ha jättekul hela kvällen.
Vidimo se!


Från slitet ljus hår till svartelisvart! - Transformer till max!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: annika

jag va på guetta=P amazing=)

2009-10-26 @ 14:08:49
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0