Resfeber!

Fick en sådan konstig känsla som jag inte har känt på länge. Jag måste resa!!! Jag vill ut och se ännu mer av världen. Jag har rest mycket och sett många länder, men det finns ju så otroligt mycket kvar att se! Jag hoppas verkligen att Sri lanka-resan blir av i januari! Det kvittar egentligen var jag åker, jag vill bara åka! Aruba som Alperna, varmt som kallt! Ge mig något nytt! Förlåt Helsingborg och alla dess invånare, ni tråkar ut mig!

Hade det inte varit för min lägenhet hade jag nog hellre gjort som många utav mina kompisar gör just nu. Åkt till Australien eller USA och pluggat vad som helst eller tagit ett "whatever"-jobb.

Kan någon vara snäll och följa med mig ut i världen? Jag blir deprimerad av detta. Är det verkligen detta som ska kallas liv? Varför sparar man egentligen pengar? Vilken dag som helst kan ju livet ta slut. Och så har man inte ens fått se något av världen! Well, that sucks! Nej, i framtiden ska jag endast lägga undan pengar till resor! Jag vill se allt innan det är för sent! För som sagt: Man kan aldrig vara säker på att det finns ett liv efter döden, men det man kan vara säker på är att det finns ett liv före döden!




Ciao!


Kommentarer
Postat av: Micke(aela)

NÄR ÅKER VI? :D

2009-10-08 @ 11:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0