The bachelorette!

Så var man äntligen inflyttad i Villa Skansen. Jag kan inte riktigt sätta ord på känslan av att bo ensam, men samtidigt som det är lite kusligt och tyst ibland så är det faktiskt alldeles, alldeles underbart i mitt fina slott. Det är visserligen lite tomt just nu i och med att min soffa inte kommer fören nästa vecka. Så för tilfället blir det mycket "hang out" i min runda säng, haha! Den är så sjukt skön, är så nöjd med mitt inköp!
Helsingborgshem är verligen en jättebra hyresvärd. Det första jag fick syn på när jag steg in i min lägenhet för första gången på riktigt, var en jättefin orkidé. Och på toalettstolen låg det en jättestor handduk från Skanska. Man kände sig i alla fall väldigt välkommen.
Tog min första dusch i lägenheten idag, ville aldrig komma ut ur den haha! Vilken känsla. Jag har kommit från en dusch i Laröd som knappt sprutar ut något vatten, till min dusch i Skansen där det känns som att man står under ett vattenfall. Var ju bara tvungen att ha lite sångstund för mig själv. Tror ni att jag sjöng TLC's "Waterfalls"? I think so! Stackars mina grannar (som förövrigt är jättetrevliga) haha!

Skriver kanske mer under helgen. Tvivlar dock på det eftersom helgen är fullspäckad. Nu måste jag gå och förbereda mig mentalt på att vara en bra skådespelare om några timmar. Håll tummarna och stortån!

Två låtar som mina grannar förmodligen hör mig gapa:





Ciao!


Kommentarer
Postat av: Micki

Haha synd att jag missade din ljuva sång! Btw du glömde nämna surfittan på aktiverum!!!! ;P PUSS!

2009-10-17 @ 10:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0