Tv-bänk White!

Om 24 timmar står gänget och jag och stampar i Parken, Köpenhamn! Fattar ni, 24 timmar!!??! Det kommer inte bli lugnt vill jag meddela! Men till något helt annat vitt...

Igår kom Kenzy förbi och hjälpte mig med min tv-bänk. Tänk om alla killar var så händiga. Skulle jag istället själv sätta ihop tv-bänken hade det nog tagit mig 36 timmar, men Kenny var för faskien färdig innan jag hann blinka, haha! Som tack för hjälpen lagade jag lite mac n cheese. Så förbaskat gott. Och till er som har undrat var jag köpt mac n cheese någonstans så går det att hitta på City Gross "USA-hylla".
Tack så jättemycket för hjälpen vännen!



Tror att Kenny blev lite nannig efter maten..

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0