22 i några timmar till...

Jaha, då var man snart 23 år. Känns som jag redan har varit det ett år dock. Ni vet när det har gått ett halvår efter att man fyllt år, så börjar man helt plötsligt istället säga att man är ett år äldre. Why egentligen!? Man borde ju vilja vara ung så länge som möjligt. Detta är ju mina "glansdagar", haha! Vet vem, om ett år eller två är man kanske gråhårig och rynkig som tant Agda på 96 bast!

Shit, jag har verkligen blivit skadad på den här utbildningen. Jag kommer att komma hem med en hel låda fylld med nya uttryck och fula ord och hemska vitsar, haha! Nivån bland kursmedlemmarna ligger ju ibland på samma nivå som en 12 åring.

Tänkte plugga in de sista viktiga lagarna nu sen hoppar jag in i duschen. När jag kommer ut är det förmodligen min födelsedag. Haha sjukt! Jag går in i duschen som en 22 åring och kommer ut som en 23 årig! Sjukt ballt. Tänk om man kunde se in i framtiden också!
Nä nu får jag sluta innan det här rinner över totalt. Bjuder på lite bilder på mina kära kurskamrater istället. Måste poängtera att vi är 12 stycken i min grupp. 12 stycken, varav två av dom tolv heter Mathias Brandt, med exakt samma stavning! Vad är oddsen!? Haha!


Mathias och Christer & Mathias och Robban!


Det skadade gänget!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: En som vill säga GRATTIS!

Grattis på födelsedagen!

Vi får fira dig ordentligt när du kommer hem istället. Hoppas du får en bra dag trots att du e på utbildning.

2009-09-09 @ 06:00:58
Postat av: Nikkooo pikko

GRATTIIIIS BABE!! ;D <3

2009-09-09 @ 07:33:48
Postat av: Kissekuken

DET ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR HAPPYS FÖDELSEDAG! HURRA HURRA HURRA!!! GRATTIS...ME LOVE YOU! puss

2009-09-09 @ 11:07:07
Postat av: FRiDA

GRATTIS..!!!

2009-09-09 @ 22:25:31
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0