Början till något bra

Blev precis intervjuad av en kvinna från Helsingborgshems nyhetsblad. En jättetrevlig människa som fick en att skratta sig igenom hela intervjun. Hon berättade att just detta nummer av tidningen skulle inte bara gå ut till de som bor i ett Helsingborgshemshus utan även till alla invånare i hela Helsingborg, haha! Så håll ögonen öppna för en stolt dam i sina bästa år, haha!
Alla verkar säga likadant, något i stil med: "Det är ingen dålig förstalägenhet, min första var en gammal skrubb på 18 kvm". Hehe ja, jag är väldigt nöjd måste jag säga.
 Jag inser verkligen hur bra jag har det. Jag har kanske inte allt jag vill ha i livet, men huvudsaken är att det jag väl har är jag grymt stolt och glad över. Bil, lägenhet, föräldrar, vänner, jobb och mat på bordet. Det är faktiskt inte en självklarhet för alla. Och så går man och klagar över att man inte har någon pojkvän eller kärlek. Usch, hur har jag mage till det?

Idag ska jag till gymmet igen och när jag kommer hem ska jag påbörja ett stort projekt. Nämligen att packa ner alla mina kläder i flyttlådor. Med tanke på hur mycket kläder jag har så kommer det väl ta mig ca 1 till 2..... månader, haha! Nej, det får det inte göra, jag flyttar ju faktiskt in om ca 2 veckor!

Nu ska jag äta lite kornköttbullar med couscous. Mickimus har fått mig beroende av korn! Man kanske skulle ta och bli vegeterian när man ändå håller på? Eller inte, för jag skulle aldrig kunna klara mig utan Thai corners oxfilé!


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej igen emily...

Hoppas verkligen du kan skriva hur du har gått ner allt i vikt så att jag kan försöka också..snälla..

2009-10-01 @ 09:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0