Var tog mitt flyt vägen?

Givetvis blir det alltid höglarm ammoniakutsläpp på mitt skift. Det går verkligen inte att beskriva den doften. Men idag var jag och min "kollega" i alla fall förberedda med sådana där snygga skyddsmasker så att man kan andas utan att svimma.

Vad är det som händer med mitt liv? Jag talar inte bara om nattens incident utan även allt annat. Jag har haft så bra flyt fram tills nu. Hade det funnits statistik på mitt liv så hade kurvan gjort en flygplanskrasch rakt ner i botten!

En sak oroar mig otroligt mycket och kommer förmodligen skapa sömnlösa nätter. Borde inte tänka på det så mycket, men det handlar ändå om min framtid. Ser ut som att jag måste börja spåna på B-planer för den kommande tiden, bara "ifall att".

Nä, gubben i lådan eller Gubben där uppe, eller bara vilken gubbe som helst. Jag behöver hjälp! Nu får det faktiskt ta och vända!


Ciao!


Kommentarer
Postat av: M

Samma här...fast jag har nog aldrig haft ett flyt ens :( bajs...

2009-09-30 @ 09:41:50
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=V7VC6nayRjQ

2009-09-30 @ 10:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0