Ego day!

Jag sover inte, jag filosoferar. Du tror att jag sover, men det gör jag inte. Jaaag gliiiider...

Idag har jag verkligen bara haft en "ta-hand-om-Emily" dag. Jag menar, bara för att jag råkar jobba på ICA betyder väl inte det att man måste ha Ica-påsar under ögonen. Så idag la jag först en ansiktsmask sen tränade jag lite yoga (samtidigt som jag blekte mina tänder) och sist men inte minst avslutade jag med ett gäng gurkor på ögonen och lite avkopplande HOUSE musik, haha!

White stripsen håller verkligen vad dem lovar. På bara några gånger har mina tänder blivit kritvita. Jag lovar att jag kan lysa upp ett mörkt rum genom att bara le. "Var är Emily?, Emily le. Dääääär är du ju". Haha!

Ni tänkte att jag kanske skulle be om ursäkt för att jag bloggar så dåligt. Då trodde ni fel. Uppskatta istället då min Bloggingsson är igång! Jaaa, det gör ni!



Tummen upp för vitare tänder!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0