A good wife!

Gud, vilken duktig fru jag har varit idag och de senaste dagarna. När Julie kom hem från jobbet var middagen redan färdig och tvätten var vikt och damsög, ja det gjorde jag ju igår. Både det och andra husliga saker blir så mycket roligare att göra när man känner att man inte är tvungen att göra det. Ingen har sagt till mig att göra det utan det kommer bara naturligt.
Oh my God, håller jag på att bli vuxen? Haha, nej det tror jag inte. Men en sak är säker, man får en helt annan syn på saker när man är "ensam". Min handledare på skolan säger dessutom att det finns forskning på att man inte är 100% vuxen förens man är 25 år. Which means, att jag har ca 5 månader kvar innan jag måste bli vuxen, haha! Är dock mycket hellre en "omogen kaka" och gör vad jag känner för i några år till än att vara en deppig kärring som är fast på något tråkigt jobb som man inte ens tycker om.

Nibbe, nu blir det skeda med Julie resten av kvällen. Kommer slockna på två röda.

Gissa vad vi åt idag?


Mums
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0