Junkie

Gud vad frukosten har ändrats med åren. Förr gick man upp tidigt och mjölkade kon för att få sig ett glas mjölk, skrämde en höna för att få ett ägg och slaktade en gris för att få bacon . Idag sover man så länge som möjligt (ca 4-5 snoozningar på klockan) för att sedan gå upp och slänga i sig något snabbt. Min personliga frukost har också ändrat sig. Jag kunde förr äta flera mackor med massor av pålägg plus ett ägg och kanske till och med flingor med mjölk. Idag räcker det med ett knäckebröd och givetvis alla tabletter jag knaprar i mig om dagen. Inte konstigt om man blir kallad för pundare.



Jag behöver nog söka legitimerad hjälp va? Jag tror jag är beroende...

Om sanningen ska fram så är det faktiskt bara: 1st tablett för hyn, 1st Ipren, 4st vätsekdrivande och 2st fettförbrännande. Allt det där nödvändiga! Skönt att jag inte är ensam i världen om att vara en "pundare". Många hobbyjunkies där ute som smyger omkring.
Anyko, min ilska har lagt sig lite idag (vadå märks inte det, haha). Detta mycket tack vare alla underbara elever på Mörarps skola. Kom precis på att jag kanske borde förklara vad jag gör nu för tiden. Jag har ju sadlat om totalt från väktaryrket. Jag läser i alla fall till lärare, men hela den biten tar vi en annan gång.
Kärlek från de här underbara eleverna är den absolut bästa kärleken man kan få. De ser mig för den jag är och inget annat.


What you see is what you get..
Ciao!


Kommentarer
Postat av: snickapela

så fin tjaj! :) <3

2011-04-10 @ 16:37:15
URL: http://snickapela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0