Det händer!

Antingen har en myra lagt tusentals ägg i mina händer eller så blev jag av någon anledning plötsligt väldigt sugen på att blogga igen. Det kittlar sådär störtskönt i mina fingrar när fingertopparna når tangenterna, haha!
Jag hade kunnat nystarta bloggen med att berätta om mina underbara resor med mina ascoola vänner i sommras, men det hade tagit all evighet att gå igenom. Men för att summera det hela:
 Miami, New Jersey, New York, och resten av hela USA i mitt hjärta!
Min "nya" blogg kommer hädanefter bestå utav mindre text och mer bilder. Jag svävar lätt iväg när jag väl börjar skriva och kan nog bli ganska långrandig. No more, cross my heart and hope to die, haha!

Nu håller jag mina hästar och säger: På återseende, tomollooow (med kinesiskt uttal).


Ciao!


Kommentarer
Postat av: nikko

gillar skarpt!!

2011-08-22 @ 20:24:05
Postat av: Bella

då e vi 2!

2011-08-23 @ 09:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0