Havssalt VS Kroppssvettsalt

Idag började jag dagen med en semilugn springtur på chefredaktörens springband i källaren. Sprang 5 km och varvade ner 1 km. Riktigt lagom. Min kondition är dock sjukt mycket sämre än vad den varit på länge. Jag skyller allt på mitt sommarjobb, haha! Hade behövt en PT igen som kickade igång mig, fast under åren har jag märkt att jag själv är min bästa PT. I Miami "stötte jag på" en snubbe som jobbade som just Personal Traniner åt en rad olika kändisar. Tänk om man hade den lyxen varje dag. Inte konstigt att många av dem har så ofantligt vackra kroppar!

I eftermiddag blir det plugg inför helgens tenta som jag missade eftersom jag satt på flyget till Miami. Men det ska bli skönt att ha den gjort innan skolan drar igång på riktigt igen (vilket är riktigt snart). Senare ikväll blir det ett Indoor Walkingpass med mor min. Nu jävlar, beach 2012? Nä men X-mas 2011!




Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0