My last (celebrated) b-day!



Idag skickade jag ut inbjudan till min födelsedagsfest via ett av våra morderna sociala verktyg (alltså inte flaskpost). Jag har bestämt mig för att ha en mindre tillställning hemma hos mig då jag egentligen inte ens vill fira min 25 årsdag. Det låter kanske jättedumt i mångas öron, men jag har faktiskt lite panik över min ålder. Visst, jag vet nu äntligen vilket yrke jag ska satsa på, men det är så mycket mer som jag inte ha gjort ännu. Jag har ju precis börjat leva mitt liv på riktigt. Många har en "bucket list" som ska vara avklarad innan man trillar av pinnen. Men jag har en som jag vill ha gjort innan jag fyller 27. Är inte så säker på att jag kommer hinna med allt. En dag ska jag publicera min Bucket list på bloggen, haha! Woho!

Nä, nu ska jag iväg och träffa damerna! Ha det riktigt riktigt gott!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0