I valet och kvalet...

Jag har verkligen svårt för att ta ett beslut om jag ska börja blogga igen eller inte. Jag vet, sådana här viktiga livsbeslut tål och tänkas på länge, haha! "Blogg-flugan" dog ut för ett bra tag sedan enligt mig, men å andra sidan så har jag aldrig varit den som följt flugor. If you say potato, I say FLUFFFYYYYY liksom!
Råder det någon slags konsensus om att man borde få göra det som känns rätt och inte rätta sig efter andra eller?

I say: Fuck it! I'm going in!


Ciao!


Kommentarer
Postat av: nikkan

yeeey im so happy :D:D

2011-04-01 @ 00:30:36
Postat av: Anonym

Ska bli kul att följa igen!!!

2011-04-01 @ 17:41:53
Postat av: Anonym

Hej! Jag har följt din blogg jättelänge. Vet inte vem du är men tycker du verkar vara en skitcool tjej, you go girl!!! (P.s...tror jag sitter bredvid dig just nu...)

2011-04-02 @ 11:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0