Jag ger Helsinghåla en time out!

Man kanske skulle ta tag i och börja packa inför helgen? Frugan var riktigt duktig och fick det gjort igår medans jag satt i soffan och tittade på, haha! På tal om frugan. Fick mig precis en riktig uppläxning om hur viktigt det är att äta vitaminer och proteiner. Jag vaknade nämligen och skulle ta mig till badrummet i morse. Det var lättare sagt än gjort. Min hjärna spelade ett spratt med mig och satte igång någon slags åkattraktion i huvudet på mig (tror att det var Taggara på Axels Tivoli). Jag vinglade mig själv in i badummet i alla fall och satte mig ner tills det skulle sluta snurra, vilket det dock inte gjorde.
Så jag bestämde mig för att gå och lägga mig igen. Två sekunder senare märkte jag hur illa jag började må som i sin tur ledde att jag fick springa till toaletten och göra det man gör när man mår illa. Vill inte skriva kräka i min blogg, (men nu gjorde jag det ändå så ni får äcklas om ni vill). Vad hände liksom? Trodde först att det var något fel på mitt balanssinne men Julie var inte sen med att sätta mig både under hot och under den stora skarpa förhörslampan, haha!

Får väl kanske börja äta lite bättre då. Men jag kommer aldrig sluta träna. Man måste faktiskt lida lite pin om man vill vara fin. Jag kom till och med äntligen i min klänning som jag köpte för några månader sen. Den ska helt klart med i bagaget.


(Ursäkta rörar i bakgrunden - vi bygger om.. tydligen)
Här är morgonformen och nu blir det löpträning på chefredaktörens löpband! Ska kötta sönder program 9 idag!


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Nikko

FY DIG!!!! Ja du vet vad jag har sagt, ta hand om dig gast å ha så skoooj i sthlm ;D;D<3

2011-05-13 @ 20:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0