Newcastle - staden där ALLA tränar!

Jag älskar älskar älskar allt med Newcastle (förutom de satanen perkeles skolbussarna som aldrig är i tid), och nu älskar jag även mitt nya gym! Detta är verkligen en hälsostad! Jag har hamnat SÅ rätt! Gymmet är så fint och där finns mängder med olika träningsformer! Jag har som sagt bestämt mig för att besegra väggklättring på 5 månader, and I will! Här är lite bilder från idag:



Sjukt ball reaktionsmaskin, den låter och blinkar på olika ställen och där där ljudet kommer ifrån och där lampan lyser ska man slå så snabbt som möjligt. Där lär man hitta mig under mina "aggressiva dagar", haha! Paula kickade some ASS där idag by the way (ni ser de två killarna som ligger på golvet, well they were in the wrong spot at the wrong time, I tell ya, haha).


Nu jeflar kör vi, imorgon ska jag på spinning på dagen, får se om det blir ett kvällspass också!
Ses i sommar Sverige!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0