27 dresses

Nästa lördag, om en vecka alltså, ska Stefan och Marina ha fest, igen! Denna gången ska vi fira deras födelsedagar och att de nyligen har förlovat sig. Som vanligt vet jag inte vad jag ska ha på mig. Hittar ALDRIG något i min proppfulla garderob, trots att jag vet att jag har hur mycket fint som helst. Har så otroligt många klänningar. Men ni vet hur tjejer är, man kan ju inte ha samma klänning på sig två gånger, så efter lite rådgivning från min mamma köpte jag den här klänningen idag:
 
Klänningen kommer från Asos.se där jag de senaste åren handlat en stor del av alla kläder jag shoppar.
Blir alltid nöjd med kläderna därifrån, de sitter helt perfekt, varje gång. Blir alltid lika förvånad.
Har bara varit en gång då jag blev riktigt missnöjd med mitt köp, och det var när jag köpte den här toppen :
 Den såg fin ut på bild, men när jag väl fick hem den så visade det sig att det bara var en scarf som man själv skulle försöka få ihop att likna en topp. Stackars Igor fick stå ut med min ilska. Han försökte med allt, säkerhetsnålar, olika slags knutar, ja allt. Till sist fick jag nog, så jag bytte om till något helt annat som iofs blev riktigt fint. Förlåt Igor! haha!

Har ni förresten inte sett filmen 27 dresses kan jag rekomendera den. Ingen höjdarfilm, men väldigt bra tidsfördriv.

Nu är det lunch!
Ciao

Kommentarer
Postat av: dajaaaaanaaa

nää men vad trevlig att du har blogg igen :D välkommen tillbaka :D

2008-04-12 @ 17:05:45
URL: http://dajanaaa.blogg.se
Postat av: Husbie

Längtar att se daj i den nya klänningen. It´s gonna be HOT! hehe =)

2008-04-14 @ 19:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0