Äntligen ny bil!!!

Gud va jag älskar min nya bil! Den är så fin både på utsidan och på insidan. Det är sjukt bra ljud i stereon och den är så skön att sitta i. Jag är så glad! Tack så mycket för bilen pappa!!!! Och tack för alla dagar som du har kört runt mig i halva Sverige.
Hann inte ta några bra bilder med kameran för jag hade så bråttom till jobbet så fort vi kom hem från Staffanstorp, men här är iaf två som jag tog med mobilen:
 Multi-funktionssratt, fjärrstyrt c-lås, stereo och AC. Kan inte bli mer bekvämt.
 Min red-hot-chili-pepper-car!

Ikväll är det misann valborgsmässoafton, men jag jobbar. Imorgon är alla normala människor lediga, och gissa vem som jobbar 13 timmar? Jo, MOI! Men, det är ju som sagt glömt när lönen kommer. Kan verkligen inte klaga på den lönen jag fick denna månaden! Gangster uttrycket: "I'm rich b'tch", passar mäktigt bra får jag säga! Jag kommer bli en rik pensionär, när den tiden kommer dvs. Kan glädja mig med att jag har en riktigt bra helg framför mig.

  Det där ska likna en Majbrasa, men det ser mer ut som en pyroman som bränner upp sitt hus, Haha!

Senare ikväll blir det väl lite vår-cruise i hbg, kanske något gott och äta. Sen ska jag vänta på att bebbe kommer hem från jobbet. Nu ska jag gå och prata med världens snällaste mat-tant eller restaurang-biträde som de gärna vill kalla sig själva, hehe.

Over and out!
image153

Kommentarer
Postat av: Husbie

Jag sa ju till dig att d skulle ordna sig med bilen ju. =) Du fick allt d du ville oxo...AC, multi-funktionsratt, c-lås o så bra ljud! Inte illa! hehe Jag kommer sluta tidigare idag, så jag slår en pling så fort jag vet när d blir. Hörs o cs snart hjärtat!!! Love you!!! PUSS!

2008-04-30 @ 20:22:09
Postat av: ako

Jätte fin bil, synd bara att man inte fick prov åka hem ikväll..Då vissa måste ta taxi..Åker gärna på fredag dock det ska bli trevligt..

2008-04-30 @ 22:51:49
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-05-01 @ 18:32:38
URL: http://helsingborgstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0