Carwash!

Idag kan man verkligen säga att jag glömde huvudet hemma! Jag och mamma hade ju pratat om att jag skulle ta hennes bil till jobbet så att hon kunde städa min bil under dagen. Tog jag hennes bil eller? Nej, jag kör som vanligt iväg med min egen. Inte nog med det så glömde jag min mobil, som ligger under kudden så att jag definitivt vaknar när alarmet går igång! Och där ligger den fortfarande. Gud vad man känner sig handikappad utan sin mobil, eller hur?
Anywho, jag ska sälja min bil nästa vecka, till en kollega, nämner inga namn. Pappa tycker egentligen inte alls att jag ska sälja den för att den går så bra. Och det gör den ju förvisso, men jag tycker att den är alldeles för stor och klumpig, plus att den drar så mycket bensin. Vill ju ha en mindre bil igen.
Så här ser den ut (inte min bil på bilden men det är precis en sådan):
 En Opel Astra Kombi (automat)

Min förstabil, som jag fick av mamma och pappa var ju betydligt mindre. Den hade dock bara två platser att sitta på, en till mig och en till en eventuell passagerare, hehe! Vill ha en liten bil igen, men med lite mer plats.
Så här såg min första bil ut:
  En Honda CRX Del Sol

Pappa har hittat en ganska snygg bil till mig på blocket, hyffsat billig, liten, tuff och svart. Ha! Det låter ju nästan som en beskrivning av MIG, kanske inte billig dock!
Här är den den:
  En Opel Tigra

Men helst av allt vill jag ha en sådan här, men det blir kanske min nästa bil igen:
  En Ford Puma

Nej usch, vad mycket snack det blev om bilar helt plötsligt. Tråkigt va?
Ni vill säkert veta vad jag har ätit idag, hehe:
En tallrik mannagrynsgröt, en bulle från bakeoff:en med riktigt god makrill och ett glas juice. Namnam i magen!

Nu har jag inte träffat min man Igor på 24 timmar och lite till, kan inte säga att det är jobbigt men det hade varit trevligt att få se hans lovely face och få nypa honom i kinderna lite, hehe! Han var ju med sina polare igår och spelade poker, känner jag honom rätt så har han iaf inte gått med vinst. Får höra med honom sen när han vaknar. Fick ett lite yrt samtal från honom igårkväll precis när jag hade somnat. Verkar ha blivit en och annan öl. Men det är ju trevligt att någon av oss kan roa sig på helgen. Har verkligen en del att ta igen eftersom jag har jobbat 5 helger i rad. Nästa helg är jag äntligen ledig. Får nog lämna visa-kortet hemma känns det som, haha!

Chris Brown
"It's like I waited my whole life, for this one night
Its gonna be me, you, and the dance floor
Cause we only got one night..."

Snokade lite på Dajanas blogg, som är en av Nikolinas vänner. Och mycket riktigt som hon skriver är Chris Browns nya låt Forever den bästa låten i världen just nu! Jag älskar alla hans låtar! Det slår aldrig fel, hans låtar är alltid bra! Chris Brown feat Jordin Sparks låt No air är ju en låt som verkligen representerar Igor och mig.

Kolla in Dajanas och Nikolinas bloggar här:
http://dajanaaa.blogg.se/
http://nikolinaaa.blogg.se

Smell ya later!


Kommentarer
Postat av: nikolina

JAG vill ha din FÖRSTA BIL NU!! Vadå avis? haha ..

2008-04-13 @ 12:14:01
URL: http://nikolinaaa.blogg.se
Postat av: dajaaaaanaaa

awee gullig du är som nämner mig i din blogg :D hihih

2008-04-13 @ 13:43:31
URL: http://dajanaaa.blogg.se
Postat av: Husbie

Mmm, fan vilken skillnad nu när bilen är ren. Men du får göra d själv nästa gång kanske. hehehe I ny bikini kanske på en varm sommardag me skumm o....nä nu har jag för många bilder i huvudet som inte kan skrivas här. hihi...=) Pussar

2008-04-14 @ 15:44:19
Postat av: Emily

Haha, sjuk du är baby!

2008-04-14 @ 15:51:41
URL: http://emilyfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0