Das weekend

Helgen som gick var bra och händelserik, har dock inte riktigt någon motivation till att skriva så mycket idag. Kommer kanske vid ett senare tillfälle. Festen hos Marina och Stefan var riktigt rolig, blev en ganska tidig hemgång av olika anledningar, men kul var det! Nästa helg jag är ledig blir det nog en fest-runda med bara tjejerna. Männen får stanna hemma och kolla fotboll eller nåt.
Nu väntar en hel veckas jobb. Suck!
Lägger in lite bilder från festen:

                          

Gud, vad jag vill till Växjö nu, och bort från Helsingborg! Ska bli så skönt att få vara med folk som tänker likadant som jag och som förstår mig. Ska verkligen göra allt för att komma dit så fort som möjligt.

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Så fina bilder, jättesöt var du!!! ;D, jaa säg till när du ska beställa igen, så får ja va med :D hihii Pusseen

2008-04-21 @ 21:24:40
URL: http://nikolinaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0